24/1 2010

Ber om ursäkt på förra inläggets datum, det ska stå 22/1 och inte 10:de. Sitter nu med datan i knät, har svullat en halv oxfilebåt och kollar på Brooke knows best på MTV. Törstig var ju bara förnamnet imorse när jag vaknade, Fy fan vad man kan må dåligt efter en ute kväll. Men men så länge kvällen var rolig så kan man stå ut med det. Som sagt kvällen igår var underbar. Förfestade lite med Denise innan, satt och snacka och bara hade det trevligt. Sen drog vi till Harrys och mötte upp Sanna som var ute med sitt jobb. Har nog aldrig sett henne så full. Och det var helt galet. Stötte på en brud som var ute med en vän till oss och det hade verkligen slagit slint i huvudet på henne. Fy helvete vad man bara hade lust att slå ner henne, Ingen utav oss visste vem hon var men hon visste tydligen vem Sanna var och hon hatade henne stort, och massa skit, hennes käft glappa ganska mycket den kvällen. Men Sanna och jag fick henne att lämna stället två timmar innan stängning så det var ju skönt det. Då slapp vi bry oss om henne! Idag så blir det enbart soffmys och tänkte nog försöka ta mig upp lite senare för att plugga lite. Men det får bli ikväll tror jag! Tack tjejer för igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0