20/1 2010

Dålig upptadering men det beror helt på att det har vart fullt ös. Skolan har tagit upp sjukt mycket tid på sistonde. Är man inte i skolan så är det plugg hemma. Men det är faktist riktigt kul. Roliage än jag hade väntat mig så jag ska inte klaga. veckorna bara rusar ifrån mig känns det som. Jag hinner inte göra någonting förutom att sitta med näsan i boken. Kände att jag inte hört av mig till vännerna på ett tag till och med det glöms bort och även mig själv. Ska försöka bli ändring på det men samtidigt så vill jag inte riskera att hamn efter med skolan. Ikväll så ska R ha en dejt med sina vänner. Dom ska nämligen ut och äta och sen kolla på Snabba Cach. Väldigt trevligt tycker jag. Jag hade själv jätte gärna velat se den filmen. Men ajg tyckte att han skulle få gå ut och roa sig själv med sina vänner. Han får allt ta och berätta hur den var sen när han kommer hem. Så jag ska bara vara hemma och mysa med mig själv och katten. Det får bli en Benny och Issa kväll. Finns massa gott att mumsa fattas bara en bra film! Ni får ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0