7 Februari

Söndag, äntligen! Det har vart en rolig men jobbig helg. Har vart helt ledig och det har vart jäkligt skönt. har nämligen hjälp fam Eriksson att flytta hela helgen,snacka om att man är mör i kroppen nu!

I torsdags så kom mamma egon och lillebror på besök. Dom fikade lite och snackade och självklart så vart det massa mys med Pontus! Dom berättade även att jag ska vara gudmor till Pontus :) Glad som attan blev jag men sen slog det ju mig, att det är ju jag som ska jag stå svettig och nervös framme vid altaret med en 6 kilos (om inte mer) tung bebis på armen. Shiit hur ska jag klara det här då?!
Sen i fredags så åkte jag ut till Ida och Micke på eftermiddagen för att hjälpa dom packa det sista innan flytten skulle bli av på Lördag morgon! Det gick skit bra dock blev det jätte sent och det var tufft att gå upp tidigt för att börja lasta saker i lassen!

Lördagen gick jätte smedigt. Vi var jätte många som hjälpte som att flytta så det bara flöt på hela tiden. Var hemma runt elva på kvällen igår så man var ju inte dåligt slut efter det!
Idag så har jag tvättat hela förmiddagen, det var sjukt mycket tvätt. Kändes verkligen som att det var precis alla kläder och sängkläder och handukar vi äger men så var ju inte riktigt läget, men det var näst intill! Kände mig iaf jätte nöjd efter att jag var klar med tvätten :) Sen så drog jag och Rikard hem till hans kära föräldrar som ville bjuda på mat då Rikard har namnsdag idag! ingen big deal men en god tanke iaf. Det var skiit gott och jätte trevligt. Man har alltid trevligt med dom! Sen stack vi hem och Rikard bytte om på en gång och stack till jobbet för sista natten innan två dagar ledigt. Och jag slog mig ner framför tv:en och tänkte bara slappa hela kvällen!

Självklart så kommer det lite bilder nu efter helgen!

ewthtru
Finaste lillebror och gudbarn!


sadfs
Mina finaste killar!
drsa
Såhär sov vi natten mellan Fre o Lör. Tre madrasser i ett tomt hus
Snacka om att jag var nojjig för spöken. Det var ganska
kusligt! Haha

q3ewre
Sjukt mycket kartonger, det här är bara en pytteliten del av allt!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken söt bild på katten. Var det Benny han hette?

Och Pontus har verkligen Egons näsa, men jag tycker han har Tuttis ögon ;)

2010-02-07 @ 22:15:48
URL: http://www.ukura.blogspot.com/
Postat av: Emma

hallååååååååå, du har ju missat att skriva om våran onsdag... ;P

2010-02-09 @ 23:20:59
URL: http://emmsthomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0