3 Februari

Sladden är hittad :) Så nu kommer det läggas upp bilder i stort sett varje dag! I like it!
Rikard kom hem för ca två och en halv timme sen och väckte mig. Vaknade utav att det sken upp ett väldigt starkt ljus mitt framför ögonen på mig. Då står han framför mig och tar kort, jag höll verkligen på att skita på mig vad rädd jag blev. Man är ju inte spec snygg när man sover heller Haha!

Idag så ska jag ha en lektion kl ett och det är matte, så efter det här inlägget tänkte jag nog faktist sätta mig och plugga lite så man värmer upp hjärnan lite!

..
Mina finaste .

.....
Jordens snöoväder ute, inte ett dugg sugen på att ta mig ut. (Syns dock inte på bilden att det snöar)
Katten ligger bara och sover, kliver upp emellanåt och tittar ut genom fönstret. Han är nog lika trött på det här som vi är Haha!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Katten växer och Eskilstuna ser ut som vanligt ;)

Tydligen hade mamma och pappa kört fast typ tre gånger på väg hem idag mellan Hållsta och Bälgviken. Höhö.

Här är det åtta plus :)

Och regn... men åtta plus!

2010-02-03 @ 20:20:54
URL: http://www.ukura.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0