2 Februari

Funderar lite på vad man kan göra för att göra bloggen lite bättre. Dels så är jag ju en fruktansvärt dålig skrivare. Har dåligt fantasi och minne. Men jag gör mitt bästa! Sen fick jag ett förslag om att försöka lägga upp lite mera bilder ifrån dagarna. Jag har ju en ganska bra mobil kamera men jag vet inte riktigt vart sladden är eller hur jag ska föra över bilderna. R har också en väldigt bra system kamera men den orkar jag verkligen inte släpa runt på uten den kommer jag nog bara ta fram till speciella tillfällen som tex den 13 februari då det blir tjej kväll här hemma. Då ska jag ha kameran i högsta hugg. Får nog helt enkelt leta fram sladden. Tycker absolut att bilder är inge fel.

Idag så var jag nere på stan en liten sväng. var även in en sväng på systemet och fyllde på förrådet lite inför den 13 och även imorn och allt folk blir friska så blir det förmodligen en liten vin kväll :)
dfsgv
Jag längtar nått så sjukt mycket till våren och sommaren nu! Jag vill ha sool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0