1 Februari

Gud vad tiden går fort. Det har redan gått en hel månad av det nya året. Tiden går ju fortare än man tror och ändå så tar man inte vara på tiden utan bara låter den går. Skulle ju verkligen vilja utforska världen lite. Resa, utbilda mig, Byta jobb tusen gånger och få massa kunskap. Men det behövs framför allt pengar till det. Man lever ju trots allt bara en gång och ska månaderna och åren gå så här fort så lär jag inte hinna med mycket! Jag kommer nog bli en helt vanlig svensson som bara har avrt utomlands en gång. Idag så vaknade vi jätte tidigt, Fick en chock när jag kollade på klockan och det var åtta och jag var vaken och inte alls trött och Rikard var också vaken, kors i taket. Men låg och drog mig lite i sängen, tyckte det var jävligt kallt i rummet så det var ju skönare att ligga kvar under täcket! Rikard gick till jobbet nyss och skulle snacka om någonting, jag tänkte nog hoppa in i duschen och sen laga lite mat tills han kommet tillbaka! Jag längtar till på torsdag då min kära lillebror kommer, Har saknat han ganska mycket faktist så nu är det på tiden att man får mysa lite med han!
mdskvds
Finaste! Pontus nyfödd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0