Veckan

Efter en tuff vecka själv med Ebba för första gången då Rikard har börjat jobba och jag har fått tagit hand om lilla prinsessan dag och natt så var jag ganska slut igår, det tar verkligen på krafterna att inte få sömnen man är van vid. Igår så jobbade Rikard dag och idag så börjar han inte förens sex ikväll så han erbjöd sig att ta första matningen inatt. I vanliga fall så brukar hon äta vid tio elva och somna då efter lite bök och grin och sen vaknar hon vid ett två och vill ha mat och somnar sen om och sen vaknar hon vid fyra fem igen och vill ha mat. Men Rikard och jag hade riktigt tur inatt, hon vaknade inte förens tre första gången och ville ha mat och då var det ju Rikards tur och nästa gång hon vaknade var kl sex och då var det min tur. Så en HEL natt fick jag sova. Fy fan va skönt det var och det behövde jag verkligen :)

Tack Ebba och Rikard :)

tr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0