Tiden bara försvinner

Allting bara flyger förbi mig känns det som, snart är lilla Ebba en månad redan och jag hinner knappt med.
Jag vet att jag även lovat flera utav mina vänner att träffas så dom får se de lilla underverket. Men är det inte de ena så är det de andra som man ska hinna med om dagarna. Jag ger all min energi och ork till lilla hjärtat så jag knappt får någon kvar och innan jag ens hunnit blinka så har det blivit kväll och jag har inte hunnit hört av mig till någon för en träff inte ens tänkt tanken. Känns så fel men ändå så rätt för just nu vill jag inget annat än bara umgås med min familj själva i lugn och ro. Men jag ska försöka klämma in framöver och ta mig ut och umgås lite :)

Idag ska vi till bvc igen för vägning. Sist hade hon gått upp från 3615 till 4025 så det ska bli intressant att vad hon väger nu :) Allting går ju så bra med matningen så det ska ju inte vara några problem. Nu ligger hon och sover så sött efter att ha vart vaken ett tag och umgåts och mysit med sin mamma :)
Rikard ligger fortfarande och sover, han tycker nog även synd om sig själv för att han är så trött men det var han själv som erbjöds sig att ta henne själv inatt men sen låg han ju även och spelade hela natten när han igentligen skulle ha passat på att sova, så det är inte så konstigt. Men ska väl låta han sova ett tag till sen måste vi börja göra oss iordning för bvc besöket :)

sgsdf

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0