Förändringen

Tänk er att man går hela nio månader gravid med massa besvär och en mage som är stor och klumpig och bara ivägen den sista tiden. Mina största besvär under graviditeten var foglossning som även klämde ischias nerven så jag knappt kunde gå, det kom väldigt tidigt! Illamående i stort sett hela graviditeten den sista månaden var lugn. Halsbränna som hette duga fick ta en tablett varje dag för att jag inte skulle känna av något och så fort jag inte hade tagit den på samma tid som jag gjorde dan innan så kom det som en smäll i ansiktet.
I stort sett hela grvaiditeten så bråkade jag med det här. Det var riktigt jobbig och jag ville inget annat än att det skulle gå över.
Det som är det sjukaste är att måndagen den 15 november (dan efter Ebba föddes) Så kände jag inte av NÅGONTING av det här. Är det inte lite sjukt hur kroppen fungerar?!

Nio månader av skit och utav det så får man världens finaste Ebba som jag inte ångrar en sekund och nu efteråt var det helt klart värt allting :)

dsf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0