23 April

Hej alla fina!
Redan fredag idag och det är jätte fint väder :) Jag blev så glad när ajg vaknade imorse och såg att solen sken så jag passade på att ta en promenad. Riktigt skönt!
Nu har jag precis ätit frukost/lunch och väntar in pappa som ska komma runt två sen sticker vi och storhandlar. R har jobbat natt så han ligger och sover och vi behövde verkligen handla idag så då får pappa ställa upp :) Ska bli kul att ses då det var ett bra tag sen vi sågs :)
Ikväll blir det även jobb 20:00-02:00 på O´learys i entren. Skönt att få vila benet lite men samtidigt så tycker jag inte om att sitta eller stå still så länge, men det får väl funka för ikväll ;)

Lite om graviditeten som vanligt :)
Har nu gått 12 fullgågna veckor och är inne på vecka 13 och på måndag sticker jag in i vecka 14. Just nu händer det faktist inte så värst mycket. Dom här veckorna brukar kallas spöveckor för alla symptomer försvinner oftast och man känner sig inte spec gravid. Och det kan jag hålla med om faktist. En utav gånger jag verkligen inser att jag är det är när jag går förbi spegeln och ser kulan ;) Men det är kul. Nu kan jag även känna livmodern ovanför blygbenet. Och redan i vecka 12 så reagerar fostret på rörelse från oss så vi försöker klappa på den varje dag haha konstigt det låter. Men det känns iaf jätte bra allting och vi är fortfarande lyckligaste i världen :)

fadas

Såhär ser det ut just nu, och som ni kanske ser så är den inte så stor att den gör jordens gravidmage men det är på gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0