Sjuk?!

Både igår och idag fram mot kvällen så har jag börjat kännt mig jätte hängig, trött, frussen och febrig. Somnade tidigt igår och det kommer jag nog gör ikväll med. Tror jag kommer tokslockna efter att jag skrivit klart inlägget. Allt går inte riktigt som jag tänkt mig. Ibland vill jag bara ge upp men inte den här gången. Jag ska fan står på mig och visa vart jag står, vad jag kan åstakomma och att jag har båda fötterna på jorden. Jag vägrar visa mig svag. Helgen kommer bli givande,rolig,allvarlig,jobbig,ledsam. Men det kommer bli lätt som en plätt. Snart är det måndag och då sitter jag säkert här igen och mår skit bra. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: amelie

Tack så mycket för din omtanke!

2009-09-25 @ 14:02:49
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0