Vårkännslorna är på TOP

Har ju faktist inte skrivit här på vädigt länge och det är för att det har hänt så mycket annat runt omkring och att jag inte riktigt haft någon ork och lust till att skriva.

Nu känns det nästan som att våren är på väg men har hört rykten om att snön kommer komma en eller två gånger till och det vill jag verkligen inte. Nu vill jag att solen ska skina, graderna ska öka och fåglarna kvittra. Då mår iaf jag bra!

Igår blev det lite städa och sen var jag på en liten jobbintervju och jag fick jobber och kommer jobba mitt första pass på Tisdag, det ser jag fram emot. Det känns som att jag äntligen har kommit upp på fötterna igen så nu är det bara att köra utav bara faaan.

På  fredag blir det riktigt partaj. Då det är Dia Psalma med Denise och Sanna. Då blir det massa goda drycker och massa snack för att fira mitt nya jobb min och Denise vännskap och  för att jag har en underbar kusin. Så då jävlar smäller det. På lördag antar jag att jag kommer vara väldigt bakis och förmodligen inte kommer att vakna i min egna säng haha. Då kommer min kära syster som jag saknat så mycket och hennes kompis och lilla Franky. Dom ska vara här till söndag och vara ute och härja på Harrys på lördag kväll/natt och sen sova hos mig. Kommer bli trångt men det gör inger för jag vill mer än gärna att dom kommer och trängs med mig. Själv så ska jag jobba på lördag men det är väl tur det.

fbn

Det finns inge bättre än dom man har närmast om hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Carro

ååå fira fira fira!!! de förtjänar du! :D ja e sååå glad för din skull!!! puuussss får se när vi får fira ihop nästa gång,! skulle va kul om du va me när ja fyllde iaf :D PUSSSSSS på dig VÅRKÄNSLOR <3

2009-03-18 @ 20:26:52
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Amelie

Svar; Tack! :)

2009-03-18 @ 22:12:19
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0