Barnvaktande,städa och lugnet hemma

Sen i söndags så har jag vart hemma hos Ida Micke och lilla Hampus. Det till anledning att jag inte har skrivt något! Kom hem imorse, åkte in med Ida imorse vid halv sex tiden eftersom hon skulle till jobbet då! Kom hem och la mig och sov och sov ända till kl tolv. Jag fattar inte riktigt hur jag kan sova så länge, men det ska det bli ändring på iaf i veckorna men sen på helgerna så jobbar jag ju natt och då måste jag vara hyffsad pigg på jobbet!
Meningen med att åka till Ida och Micke var att jag skulle vara barnvakt åt Hampus idag men det behövdes inte. Och självklart var jag där för att umgås med dom vuxna också.

Idag har jag vart och handlat och ska snart dra igång med att städa lite med tanke på att det blir så stökigt när man inte är hemma, jag tror fan det bor troll här som kommer fram och stökar ner när jag inte är hemma haha.  Sen ska jag bara ta det lungt, det är faktist skönt att vara hemma.
Monika ringde när jag var i affären och undrade om jag kunde vara barnvakt åt Fanny imorn för hon var tydligen sjuk och kunde inte gå till dagis! Och självklart  ställer jag upp, har ändå inte så mycket för mig förrutom att Morris skulle komma kanske men det fixar sig. Jag ska inte vara där hela dagen.

I helgen så blir det jobb som vanligt och lika kul som vanligt =) Nästa helg blir det att fira pappa också som fyller och helgen efter det är de Dia psalma och jag längtar som fan till det!

Nu ska jag börja städa lite.

ihkl
                                   Hampus
            
       ngdvn 
                               Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0