2 Juni

Nu börjar studenten närma sig, den är redan på lördag och vi kommer dra igång redan på fredag och förbereda så mycket som vi kan.. Det kommer bli en kanon dag. Och jag hoppas verkligen på bra väder också. Visst det kanske inte behöver vara skinande sol och 30 grader varmt men huvudsaken är att det inte regnar som det gör idag.


Det har hänt lite saker runt omkring mig på senaste tiden så jag hinner inte riktigt med, Och sen har jag jobbat för det mesta också.. Förra veckan på Torsdagen så ringde min mamma mig på kvällen när ja stod på jobbet för tredje gången. Och jag svarade som vanligt och undrade vad hon ville, då berättade hon att hon var med barn att jag skulle bli stora syster igen. Tårnarna bara spruta och alla i köket stod och glodde på mig och fattade ingenting. Men jag blev bara så glad att jag inte kunde hålla mig. Så hon är i 4 månaden nu och allting känns fruktansvärt bra..
Sen i fredags så ringde mamma igen och berättade att morfar har fått åkt in på akuten. Han hade någon slags infektion/blodförgiftning i prostatan och det var tydligen jätte allvarligt.
På lördag så åkte dom flesta kusinerna och Erik, Fanny jag och Josse på cirkus, mamma kunde dock inte hänga med för morfar hade blivit sämre så hon åkte till han ist.. Det var jätte kul på cirkusen men fruktansvärt varmt, men det var helt klart värt att åka dit och kolla..
På söndag fyllde min mamma år så vi samlades alla hemma hos henne och åt god mat och pratade. Och sen skulle vi ju självklart kläcka ut den goda nyheten om den lilla. Alla vart jätte förvånade och glada och Annika grät en liten skvätt såklart..
Under hela den här helgen så skulle jag vart ledig men självklart så fick jag jobba både fre lör, men det var kul det också.
Igår så låg jag och sanna hemma hos vickan hela dagen och bara solade, det var riktigt skönt. Alla fick färg till och från. Sen åkte vi till tuna och skulle shoppa lite. Jag hittade ett par byxor, skor och en studentpresent till Josse. Tack tjejer från igår.
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på tiden som gått

                                           Jag Sanna Vickan                     Hampus

                                          .         

                                                                                     SOLA
               
                         


                          

Blir kvällens bild Onsdag den 27, Studentfest på harrys. Den kvällen bestod utav ren tråkighet, Spyor, upphittade kondomer, Tio kr i driks. Satt bara och drack cola och rökte och kollade på att dyngraka studenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0