17 Juni

Har precis vaknat efter en lång tupplur efter en god middag. Det var riktigt skönt måste jag säga och den behövdes då jag jobbade natt den natten som var och sen upp tidigt idag och sen ska jag jobba den natten som kommer nu också. Så den låna vilostuden var mer än behövlig för att klara av att jobba inatt.

Snart vankas det midsommar. Fick ett inlägg av Denise för nån dag sen på face som det stod "GusGus. jag hoppas du varken jobbar eller har andra planer på midsommar för då ska du va med mig" Hahaha jahaa tänkte jag. Men självklart så sviker jag inte min vän så på fredag morgon kommer Agnetha och hämtar mig så snäll som hon är och sen bär det av till Fornbo sen blir det att stanna där hela helgen. Sköönt att komma hemifrån lite. Så jag ser fram emot en jätte bra helg med massa trevligt folk och massa skratt. Nicee.

                                     osfkjölsdd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0