13 Juni

Den här veckan har gått väldigt fort, det är redan lördag och jag ska inte jobba ikväll :( Jag mådde jätte dåligt inatt och hade feber, inte ett dugg kul. Har haft feber på nu på dagen också men har bara legat och sovit hela dagen så nu börjar det kännas lite bättre. Och jag hoppas vekligen att det känns ännu bättre tills imorn för jag vill inte vara sjuk, det är de värsta jag vet. Annica var så snäll och kunde ställa upp på att ta mitt pass idag. Tack!

Som sagt så har jag bara legat i min säng idag och kommer nog ligga här hela eftermiddagen. För ikväll så ska jag försöka ta mig hem till min kusin Sanna för en film/mys kväll och bara ligga och slappa och vila. Ska sova kvar där för att sen göra henne sällskap upp till Arlanda imorn för att hämta upp sin kompis. Så det blir upp jätte tidigt imorn och åka en liten biltur. Men det är bra för då hinner jag vila upp mig i bilen. Great.

Igår så jobbade jag i entren på Harrys och fy fan va kallt de va och kiss nödig var jag som bara den. Efter flera timmar så fick jag äntligen springa in på toa och då kunde jag slappna av betydligt mycket mera, det var nog det skönaste jag gjorde igår, kissade.! ¨

Studenten var förra helgen och det var riktigt kul måste jag säga. Bästa dagen på länge.
Först firade vi min syster som tog studenten, det firades med massa god mat och dricka. Sen blev det av till Harrys med Hanna,Tes och Fia. Det var riktigt kul.
Nu ska jag bädda ner mig ännu mera och kolla om det finns någe bra på tv
                                                  sfsad

                                                 opjpl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0