Regniga Stockholm

Den här veckan har vart händelserik.. I tisdag så gick vi ett gäng till Harrys och tog oss en varsin öl och satt och snackade skit och hade kul. Det blev samma visa i onsdags fast med lite mera dans. Torsdag fick bli en helt vanlig slapp dag om jag mins rätt och på fredagen så jobbade jag på Åbryggan ganska segt och kallt med tanke på att det började ösa ner regn. På lördagen så åkte vi till fornbo runt två tiden för att fira Denise farbror Christer som fyllde 50 år. Det vart massa god mat och dryck och en riktigt bra kväll . Söndagen var vi riktigt slitna och åkte hem till malmköping och bara slappade hela dagen. På måndag morgon ringde kl kvart i fem på morgonen då var de bara att packa ihop sina saker och sätta sig i bilen och åka till stockholm. Jag slocknade i bilen och vaknar av ett jävla tjutande irreterande ljud och vi har fått pungtering MITT på motorvägen. Gud så lyckat. Men lilla Hasse var snabb på att byta däck, sen va de bara att fortsätta färden. Kommer till sthlm runt sju tiden och lägger mig på soffan och sover några timmar till ungefär kl tolv. Gick upp och gjorde oss iordning, My kom hit och färgade håret sen bar de av in till stan. Carro visade mig runt nästan överallt inne i stan. Sen vid eftermiddan så åkte vi hem till My för en snabbkaffe, Fick springa till tunnelbanan hem. Väl hemma så gjorde vi iordning jätte god mat och tog oss en liten drink och ju mer tiden gick så blev de några fler. Slockade tolv och vakande halv tolv idag så nu är jag riktigt utvilad. De värsta är att det regnar ute så vi kan inte hitta på så mycket förrutom att vara inne och städa och plocka iordning innan vi åker hem igen.

Nu för första gången på länge så känns det som att man verkligen gör något och det är jätte skönt faktist, ist för att bara sitta hemma och inte göra någonting. Så just nu känns det ganska underbart..
Framöver så blir det jobb i helgen båda dagarna och helgen efter det är det malmamarknaden och det innebär fest hela helgen. Den helgen ser jag verkligen fram emot och hoppas det blir bra väder också.

sdcdsf

                                           cv


Kommentarer
Postat av: carro

de e jag som snott all luft från däcket o satt in i mina kinder hahahahahahha de ser ju jag ju :P hahahah

2009-07-15 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0