Min energi?!

Jag tror jag glömde kvar den i Malmköping efter helgen! Jag är helt jävla slut. Varken vill eller orkar göra något. Vill bara vara hemma och mysa för mig själv och det är så underbart jävla skönt.
Igår så var jag nere på stan ett tag,träffade tjejerna och umgicks med Linda sen hem och mysa.
Idag har jag bara vart hemma och städat lite och tvättat. Sen har jag inte gjort så mycket mer och det är skit skönt. Syster skulle ha kommit förbi en sväng men fick nyss ett mess om att det inte kommer bli så..
Imorgon så tänkte jag kanske ta mig ner till stan igen och fixa med lite saker och sen finns det inge mer planerat..


Nu ska jag springa ner i tvättstugan igen och sen sätta mig med en kopp te framför tv:en.
Det är mina planer för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0