20 Juli

Jahaa då var man hemma igen då efter några veckors boende hos Denise. Känns faktist lite skönt att va hemma och kunna vara själv och bara sitta och slappa..

Idag har jag vart hos pappa hela dagen, för tre veckor sen tog dom husbilen och åkte för att upptäcka sverige lite så nu är dom äntligen hemma.. Så det blev en riktigt bra hel dag med han!
Har även planerat lite på att kanske åka ut och fiska i veckan och umgås pappa och alla hans döttrar. Det tycker jag ska bli riktigt kul och hoppas att det kommer vara hyffsat väder också..
I helgen så blir det ju malmamarknaden och nu har Denise ångrat sig igen och kommer inte vara delaktig under helgen och det är ju lite tråkigt, Men jag har ju Carro som är precis lika rolig.Så jag hoppas på att det kommer bli en lyckad helg..

Nu funderar jag faktist på om jag ska tråka till mig lite och sätta mig och spela, är faktist lite sugen på det =)

dskflds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0