16 Juli

Nu sitter jag här igen men en koppkaffe i handen och försöker tänka klart men det går inte riktigt som jag vill just nu så jag tog en liten paus för att lägga några rader här..

Som sagt så har ju dom senaste två veckorna vart väldigt fartfyllda och roliga.. Men nu den här veckan så har vi knappt haft någonting att göra.. Vi har bara legat hemma och slappat typ och jag måste säga att det har vart riktigt skönt vissa gånger men ibland så har man blivit så rastlös så jag inte vetat vart jag ska ta vägen..
Igår kväll var en sån dag.. Jag började med att sätta på musik och försöka dansa av mig allt men jag blev bara varm och ännu mera speedad och Denise och Carro tyckte bara att jag var knäpp.. Så Carro tog ut mig på en promenad, så vi gick hem till mig och hämtade lite saker och kollade posten och sen tillbaka var hemma runt halv tolv på natten. Drack en kopp te som slocknade jag. Kan verkligen inte förstå vad som flög i mig igår.. Men idag känns det bättre, idag känner jag mig jätte trött och seg ist!

Var nere på arbetsförmedligen och pratade idag, det gick bra. Var tvungen att ta reda på hur jag anmäler mig till A-kassan och vad man behövde göra och skicka in för nått. Men jag tror jag har läget under kontroll. Det är bara att jag har inte riktigt ork med det just nu!

Alldeles strax så ska vi ta coh göra iordning lite mat så att den är klar till Denise kommer hem sen sticka iväg och bada förhoppningsvis

                                                dsvcsd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0