Torsdag

Vaknade tolv idag igen ÅNGEST!! Jag måste lägga mig tidigt idag eller iaf sätta klockan imorn så jag går upp tidigt för jag vill verkligen inte sova så länge, Jag har gjort det i tre dagar nu och nu får det vara nog!

Idag ska jag ner på möte kl tre och se vad dom säger och hur man kan göra! Hoppas på något possetivt!

Ska snart laga iordning lite fukost och sen hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Tänkte städa och få ordning så mycket som möjligt här hemma så det blir fint och rent!
Nu måste jag sätta igång
Hajk

Kommentarer
Postat av: Carro

HAJK hahahahahahaha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahah

2009-01-22 @ 21:02:30
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Gusgus

Nääääämeeeeennnnnhhhh :P

2009-01-23 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0