Shiiiit

Jaha ja det var ju jävligt trevligt igår med Frida. Vi satt först här och kollade på lets Dance och sen så blev vi överbjudna till A för snack och trevligheter. Galen katt! Sen runt tre fick vi för oss att gå hem till mig och knöla ner oss i sängen och kolla på film. Hahahah det var kul! Kan inte skriva så mycket mer men det var en helt galen natt iaf gick och la mig sex imorse så är ganska seg. Men det var roligt, det är kul när det händer lit roliga saker!

Ikväll blir det födelsedagsfirande av Linda F, det ska bli jävligt roligt, dels för lite party och sen för att träffa dom igen för det var verkligen längesen! Sen får vi väl se vart vi går och vad som händer! Jag hoppas iaf på en rolig och givande kväll! Tänkte ta och vila lite så jag orkar också!

Nu blir det tv hej


Kommentarer
Postat av: Carro

ahahah överbjudna till A You go girl!!! ;)

2009-01-19 @ 09:34:53
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Gusgus

Mohhahahaha

2009-01-19 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0