Sämst dag

Den här dagen har i stort sett gått åt helvete. Måste verkligen få ordning på den här skiten innan jag blir galen! Men det är ju helt meningslöst att gå in på ams för dom har ju verkligen ingenting och alla jobb som låter intressant har jag redan sökt och sen har det inte kommit in några nya! Så pissigt! Ska ni och söka det där jävla stödet imorn får man väl se om man kan få ut lite utav dom men det känns ju inte ett dugg kul men det känns som att det är de enda jag kan göra just nu och ligga i med att söka jobb så fort det kommer in nya! Faaan va tråkigt det är!
Sanna hörde iaf av sig idag och sa att jag kommer få jobba typ varje helg på Harrys i feb och det är ju skit bra och jag ska se om jag kan få tider  på vardagarna också så jag verkligen kan jobba arslet av mig, men problemet är ju att jag behöver pengar nu,nu,nu! inte om någon månad!  Men bättre än inget iaf!

Nu har jag precis duschat och innan det så lagade jag mat och spaghetti och köttfärssås special, så jääävla gott!
Linda ringde nyss och hon kanske ville gå en promenad senare och det vore ju kul då kanske vi kan hämta min cykel som jag söp bort i helgen!

Idag har det verkligen tagit emot, har vart nära tårar efter alla jävla samtal och negativt! Men nu ska det bli förbättring och det är fan fort för jag orkar inte med fler sånna här dagar!


v


Kommentarer
Postat av: Carro

Men vännen då! inte vara lessen! Vilka e dom dumma samtalen?? ja kan banga på dom :) Du får flytta hem till mig, större stad mycket mycket mer möjligheter :D pussssss <3

2009-01-20 @ 20:45:49
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaaaaaw vaa sööööt du är hjärtat ♥

2009-01-20 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0