Natten

Usch jag kan inte sova den där jävla hostan tar dööd på mig! Det är helt okey på dagarna då hostar jag knappt någonting men så fort jag går och lägger mig och ska sova då hostar jag tills jag spyr om och om igen! Sen tar det typ upp till tre timmar innan jag somnar! Och då har jag hostat mig till sömns typ! Guud jag vill bara att det ska gå över, jag kommer jubla högt den dan jag går och lägger mig och somnar direkt och inte har hostat! Tar hostmedesin varje dag också men det verkar ju inte hjälpa, slämlösandet har iaf hjälp och det är skönt! Och har fortfarande ont i halsen och det är ju helt knäppt, jag kan ju inte ha de hur länge som helst . Jag orkar verkligen inte, fan va trött jag är på det.
Imorn skulle jag vilja ta mig ner till stan efter att jag vart på skogaholm, men inte så kul att traska ner själv så får se hur det blir med den saken! Tänker iaf inte vara hemma hela dan imorn för det var jag hela dan idag och det räcker gott och väl! Jag har myror i benen!  ska försöka komma igång med lite träning nu också det vore skönt! Jag skulle verkligen behöva träna upp min rygg. Får ta och fixa det!

Näe om man ska ta och göra ett försök till att lägga sig och somna någon gån, så inte är allt för trött imorn och kanske får lite gjort!

Nattttiii

Kommentarer
Postat av: Morris

ISABELLLAAA....jag är helt återställd nu har soit som en gud de senaste nätterna hade samma hosta i två nätter efter att ja börjat med medicin..hahahaaa orkar inte tjata på dig men vårdcentralen och lite penicillin gör susen!! Pussssa

2009-01-16 @ 11:27:57
URL: http://marisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0