Lördagen

Tillbringades hemma hos Sara för att fira Linda, det var riktigt kul! Den kom lagom med folk och inte vilka som helst. Utan vi tre var själva tjejer med Ca 8 snygga och trevliga killar! Vi var i himmelriket och vi hade jävligt kul, Sen bar det av till Harrys var ju som sagt inte lika kul där då man tappar bort hälften. Men det var en trevlig kväll.

Söndagen var pina till en börjarn, efter att jag allt hade tagit mig hem på natten så var det bara att ställa klockan på tio för att ta sig sen till stan och möta upp pappa och josse och sen åka till stallet och rida! Vi var ute och red i ca två timmar, fy fan va skönt och kul det va! Det var så kul att jag glömde bort och äckligt bakis jag va! Sen åkte vi hem och hade köpt med oss pizza, det satt fint och sen ta en tupplur på soffan! Det var en skön söndag helt enkelt!

Idag blir det plugga söka jobb och städa
bfssdbvgd

Kommentarer
Postat av: Carro

Så jävla snygg!!! ;)

2009-01-20 @ 17:02:57
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa som Faaaain jag är så jävla het i ridkläder :P

2009-01-20 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0