Heeeej Igen =)

Nu har jag bytt tillbaka till den här bloggen igen och jag tror faktist att jag kommer stanna den här gången =)

Idag så har jag vart  på stan med Ida och Linda, det var skit kul att få träffa er och umgås med er! Sånt måste göras ofta för att må bra! Det var jätte trevligt!
Det går dock inte så bra med jobb, kunde inte komma tillbaka till Coop för att dom skulle dra ner på tiderna på den personalen dom redan har! Så det var lite trist, mitt enda hopp just nu är Harrys! Så nu jävlar så ska jag ligga i med att söka jobb! För jag vill verkligen inte behöva säga upp lägenheten och flytta hem, det är min värsta mardröm just nu!

Imorn så blir det STOR städning och MASSA jobb sökande, sen ska jag förbi Skogaholm och lämna tillbaka nycklarna också med tanke på att jag inte hunnit gjort det än!

Hoppas ni tycker den här är bättre, för det tror jag att jag tycker!

Tjjhiiing


Kommentarer
Postat av: Bea

hoppas det löser sig med jobb nu honey (:

2009-01-14 @ 22:15:00
URL: http://nonhocapito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0