Givande dag

Idag har jag gjort massa nytta (kanske inte nytta för just dig, men för mig) Var på stan och fixade med alla papper och inskrivningar ska även ner imorn och ett möte, så får väl se vart det leder! Hoppas iaf på på något possetivt!

I helgen så ska jag jobba på fredag och sen på lördagen har jag inte riktigt bestämt mig än vad som händer. Får nog ta och fundera ett tag till! Om mötet går som planerat imorn så ser det iaf bättre ut än nu och då kanske jag tar mig ut på lite party på lördagen! Men det visar sig!

Kom nyss hem från min kusin, tog en promenad dit vid tio för att umgås lite och kolla igenom lite kläder som hon hade. Fick med mig några snygga tröjor med mig hem och mer än hälften utav dom jag tog hade hon aldrig använt så knäpp som hon är! Men hon är lite sån. Hon köper på sig massor med kläder för massor med pengar varje månad och sen så tycker hon att det kanske inte var så snyggt ändå och bara lägger bort det och sen håller hon på sådär så efter ett år så har hon flera säckar med kläder.Så idag passade hon på att rensa! Hon hade även fem olika snygga klockor som hon tänkte slänga så tog en utav dom. ärinte så förtjust i klockor på samma sätt som hon men det kan väl vara kul att ha någon gång!

Nä nu är kl snart två och jag måste nog gå och lägga mig
Natttiiii

Den bästa av dom bästaste
gf

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra där plocka på dig bara :) o klocka e ju skitsnyggt o ha på sig, ja skulle ha de jämt om de inte va för att ja tog sönder 3 st förra året, o de e ju inte värsabilligt heller :P

2009-01-22 @ 09:10:45
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0