Fullt upp

Nu har jag städat och donat jätte mycket och det känns så skönt! Men nu värker ryggen så var tvungen att ta en liten paus! Har damsugit och skurat hela lght precis och det är så skönt när det är så rent och luktar gott! Nu ska det bara torka lite så ska jag ställa allt iordning och fortsätta plocka och ha mig!

Har sökt fyra jobb idag också, känns skönt.Men sen får man se vad som händer. Ska kolla varje dag och finns det något intressant så ska jag skicka in på en gång! Jag ska ligga i som bara den nu! Och sen har jag försökr att ringa Gröna lund men inget svar höll på att bli tokig! För pröva imorn igen. Och imorn blir det även skoga holm och att träffa Fia om hon inte ska jobba. Har även hunnit med att plugga MASSOR och lagat jätte god mat.
Fan vilken givande dag, det känns skönt även fast man är arbetslös. Nu tänkte jag fortsätta med min städning och sen sätta mig att plugga igen och kanske får lite mer gjort!

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0