Friday I´m In Love

Or Not! Ska nämligen jobba hela helgen på Harry´s! Först skulle jag bara jobba idag men sen blev jag tillfrågad att jobba i garderoben imorn med min kusin så då tackade jag ja till det! Kände som att jag inte hade så mycket val faktist!

Igår var jag på mötet och det gick bra, nu ska jag bara vänta tio arbetsdagar för att se om allt gick igenom. Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på att det gör det! För det skulle vara underbart!

Imorse så fick jag meddelande om att man är välkommen att hjälpa till hos pappa och Pia att flytta! Hade helt ställt in mig på att det var nästa helg men hade visst fel! Så jag tänkte äta lite nu vid lunch och sen måste jag nog sova middag så jag orkar ikväll/natt till att jobbat! Och sen traskar jag nog över dit och ser vad som ska göras!

HAJK =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0