Fredag

Natten gick faktist ganska bra tillslut. Hostate inte alls lika mycket som jag brukade och somnade kanske efter en och en halv timme ist för efter tre timmar!
Ringa Grönan nyss och dom hade mycket att göra och hon skulle gå på lunch så hon hade inte tid att prata men skulle ringa upp senare. Väldigt trevlig person så man blev ju alldeles varm inombords! mohhahaha
Idag så ska jag traska hem till min far runt ett tiden för att sedan åka och övningsköra Woohoo. Ska åka och tvätta bilen och åka till systemet. Lite nervös är jag med tanke på att det var ett tag sen jag körde, men va faan jag kan väl inte vara helt blåst i huvudet så jag glömt bort allt. Näe det kan jag inte så det kommer nog gå bra! Det ska bli riktigt nice!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, pratades lite om att träffas några tjejer och ha en mys kväll,men vi får se hur det blir!
Nu måste jag ta och göra mig iordning för att åka ut och köra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0