Film måndag

som sagt så var helgen väldigt rolig! Och det är redan Måndag men snart helg igen och röj! Som det ser ut nu så är det Fest tre helger framöver och som det ser ut nu så kommer jag medverka i alla! Det ska bli skit kul!
Idag så har jag inte gjort så mycket, laddade hem mamma mia filmen nu på kväll så kollade på den och sen nu kl nio så började det en filmpå fyran smekmånaden, så just nu sitter jag och kollar på den! Det är ganska rolig verkar det som så jag kommer nog kolla klart och sen lägga mig och sova!

Imorn så måste jag nog ner på stan och göra lite ärende, får väl se om man kommer ner överhuvudtagen, Marissa skulle kanske komma förbi efter jobbet också! Hoppas det blir så var längesen vi sågs! vill även träffa Carro men henne får jag se i helgen =) det ska blir roligt!
bf


Kommentarer
Postat av: Carro

Asså bästa bilden nånsin!!! ahhahaha

2009-01-20 @ 17:04:12
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Gusgus

Men alltså kolla hur jävla blek jag är jämfört med er men det är en jävligt bra bild =)

2009-01-20 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0