Äntligen Fredag =)

Så jag har längtat till den här helgen och ÄNTLIGEN är det här =)

Idag ska vi åka till Grön vik och mysa. Sitter och väntar på att Ida och Micke ska hämta upp mig sen blir det Max och sen far vi vidare till Sparre för att hämta dom andra och sen åker vi till Grön vik. Marissa och grabbarna kommer senare eftersom dom inte slutar förens vid tre typ så nu åker vi tjejer och Micke ut tidigare och åker och handlar och värmer upp huset! Carro hänger inte med för hon ska jobba :( Men vi får ses på lördag =)
Det ska bli mysigt att vara där, tog med mig en vin flaska för det lär nog bli lite vin och spel ikväll och det är så skönt att det händer någon förutom att sitta här i Eskilstuna och ruttna!
Imorn blir det firande utav Micke L som fyller. Då ska vi vara hemma hos Alex och festa och sen blir det utgång.Det ser jag verkligen fram emot =). Och sen kommermin syster på lördag också och ska låna lägenheten till på söndag!

Jag hoppas verkligen att det blir en lyckad helg.
Nu måste jag kila
HAJK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0