260109

Som sagt så var helgen lite halv jobbig med mycket jobb och flytt men det var kul att det hände lite annat förutom festande! Men nu är jag så jävla sugen på att festa och jag längtar så OTROLIGT mycket till helgen då vi ska fira Micke och Marissa och Carro kommer, då ska jag verkligen ge gärnet till TUSEN!
Inatt var det hemskt jag kunde verkligen inte sova det gick bara inte! Jag log och blunda och blunda timme efter timme men jag somnade aldrig! Men ikväll så känner jag mig faktist ganska trött så jag hoppas att jag kan somna ordentligt ikväll!
Imorn så ska jag se om jag hinner luncha med mammuten beror helt på hur lång lunch rast jag har! men jag hoppas att jag kommer hinna för då blir det tapas och det skulle inte sitta helt fel faktist! sen ska jag hämta ut mit id kort på banken också! Så jävla skönt att jag har fixat det!
Och på onsdag blir det att tvätta så mycket som det bara går! Trist men ett måste! Och i helgen så kommer ju mongosarna och min lilla syster och frankie som ska övernatta här lör till sön för att sis ska och fixa håret tidigt på sön morgon! Stackars dom säger jag bara på natten när vi kommer komma hem fulla och glada! Men vi får väl se kanske hamnar någon annan stans det vet man aldrig! Kvällen leder mig jag leder inte kvällen!

Nu ska jag krypa ner i soffan och glo på tv och hoppas på att jag blir så trött så trött så att jag måste lägga mig snart!

HAJK

Kommentarer
Postat av: Carro

kvällen leder mig, jag leder inte kvällen Smart där ;) fick du bra förslg på msn lr ;)

2009-01-27 @ 21:37:50
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: JOSSEÄRBÄST

vadå ska jag sova hos dig i helgen ? :O jag vill inte det XD

2009-01-29 @ 18:43:43
URL: http://jossepossekosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0