092801

Mitt huvud vill inte som jag vill! Har haft skit ont ända sen jag kom hem! Och jag lyckades försova mig imorse också det var ju lyckat!
Det är redan onsdag idag men jag vill faktist att det ska vara helg nu, för då jävlar händer det grejer både fredag och lördag. så imorn blir det att åka till systemet och handla på sig till helgen!
På fredag sticker vi till någonstans som jag inte kommer ihåg vad det heter nu men iaf sen ska vi vara där till lördag. På lördag så ska vi fira Micke som fyller och sen ut på krogen! Ska bli en riktig dunder kväll för min del har jag bestämt! Så det ser jag fram imot!

Hoppas ditt kaffe smakar bra, Du får ringa idag om du vill! =)
Nu blir det sängen HAJK


Kommentarer
Postat av: Carro

de va på tiden ;) tur att ja fick nåt o läsa till mitt morron te som de blev denna morron :D o ja längtar till helgen sååååå mkt, fullt ös party party like a rock staaaar :D wohoooooo

2009-01-29 @ 10:26:47
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0