uttråkad

Så jag tänkte anta utmaningen som Morris  tyckte att alla läsare skulle göra så fine.

Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du?: Isabella

2. Ett ord på fyra bokstäver: Inga

3. Flicknamn: Issa (Det finaste haha)

4. Pojknamn: Ingvar

5. Yrke: Ingenjör

6. Färg: Isvit hahahah

7. Klädesplagg: Innerjacka

8. Mat: Isterband

9. Sak i badrummet: ingångsrakhyvlar mohahahah

10. Plats/stad: Island

11. En orsak att vara sen: Ingen

12. Något man skriker: Inget

13. Film: Island

14. Något man dricker: Iste

15. Band: Iron maiden

16. Djur: Igelkott

17. Gatunamn: isgatan

18. Bil: Isabo (mitt egna bilmärke)

19. Sång: Ingen vet, det jag vet en hemligen nananalallalaal

20. Aktivitet med mer än en deltagare: is hockey

Pain in the ass vad svårt det här var haha jag utmanar alla =)

Kommentarer
Postat av: Morris

Well done gusgus hahahahaaaaaa...innejacka ja höll på å dööö av garv hahahahaaaaaa

2009-02-25 @ 08:15:02
URL: http://marisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0