Tisdagen är snart förbi

Sov riktigt länge idag men samtidigt så var jag vaken ganska länge igår också så jag tycker faktist att det har jämnat ut sig!
Idag ska jag bara vara hemma, plocka lite och kanske rensa ut garderoben och se vad man kan hitta för skit där inne. Laga lite mat men jag vet inte riktigt vad jag ska laga. Funderar på om man jag ska äta lövbiff. Vet inte riktigt vad jag ska ha till! Kan man ha ris till lövbiff??! Jag har ingen aning om det passar ihop haha.
Imorn så kommer Morrisknorrisporris hit och ska umgås med mig! Och vi ska gå ut wooho. Jag kände verkligen att jag vill komma ut och eftersom jag jobbar varje helg så får vi lov att gå ut på en onsdag, men va faan det funkar väl det med =) 
Blir inget långt inlägg idag för jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Längtar fruktansvärt mycket till sommaren! =)

fbn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0