Stads tripp

Traskade ner til stan med Morris ungefär vid ett tiden och har kommit hem nu, Vi gjorde inte så speciellt mycket vi var och käkade fixade lite grejer och kolla på statt hur det såg ut. Och runt halv sex tiden så höll brandmännen fortfarande på och det ryckte fortfarande ifår huset helt sjukt och länge det kan ta innan dom har kunnat släckt ner allt. Sen vid halv sex så drog jag och käkade med mamma och morris åkte till Jenny och käkade och nu svarar hon inte på telefonen, tyckte att hon borde ha kommer runt den här tiden men det skulle väl inte förvåna mig om hon har somnat där borta och kommer sova bort hela kvällen! Vore ju iaf tacksamt att skicka ett mess och säga att jag lägger mig och vilar ett tag men kommer ungefär runt den här tiden så man visste på ett ungefär men nää! Så nu ska jag väl sitta här och vänta och jag som vill börja dricka och göra mig iordning men det kan jag ju inte heller göra för all alkohol ligger i morris bil! hmm!!

Näe nu tänkte jag väl lägga mig på soffan och kolla på tv och kanske somna till lite! Vem faan vet

Kommentarer
Postat av: amelie

Svar; Tack så mycket för komplimangen :)

2009-02-25 @ 20:22:07
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0