Pulka åkning is the shiit

Nu har jag åkt pulka ( soppsäck,bobb,och något annat jävla skit) i två dagar i rad. AJ min stjärt och rygg.
Det har vart lika kul varje gång och det går så jääävvvlllaaa fort men det gör riktigt ont ibland. Men som sagt det är as kul! Igår
Idag så traskade jag ner till stan och mötte upp kusin Sanna och sprang omkring en sväng på stan. Sanna handla lite bebis kläder till hennes kompis som precis har fått en dotter. Sen så gick vi hem till henne och packade på oss kläder och förberedde oss inför pulka åkningen! Sen for vi omkring i backen, riktigt jävla jobbigt att gå upp och fort som faan gick det ner! Ibland kändes lite meningslöst att anstränga sig för att gå upp för backen och sen tar det två sekunder att komma ner. Men jag kämpa på och svettig blev man! Sen åkte vi hem igen och käkade lite "mellis" hahahaha jag höll på att dö av skratt när Sanna sa att vi skulle äta mellis, det var några år sen man hörde det! Men mellisen satt fint! Sen tog vi en promenad, gick till godisland för att tjocka till oss lite. behövdes verkligen efter att vi hade sprungit av oss i backen hahaha. Sen tog jag mitt pick och pack och traskade hem. La mig och kollade på tv och gottade mig!
Sen fick jag ett litet ryck till att värma upp lite inför den 20 då vi ska gå och lyssna på dia psalma på Raw. Så nu har jag suttit och lyssnat på dom i flera timmar! Och jag längtar bara ännu mera till den 20. Jag tror det kommer bli riktigt nice då faktist! Massa folk och massa dricka, det kommer bli en dunder kväll att se fram imot. lite tråkigt dock när den är över men men hahahaah

Nattiiii
Hajk

Kommentarer
Postat av: Morris

JO

2009-02-24 @ 00:05:53
URL: http://marisssa.blogg.se/
Postat av: Morris

Sikken fiin fiin blogg Gusgus!! Pusssa

2009-02-24 @ 00:06:42
URL: http://marisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0