Jag trode jag hade klarat mig men det gjorde jag inte..

Igår eftermiddag så kom jag hem från Ida och Micke, duschade och gjorde mig iordning för jobbet, drog sit en timme tidigare för att äta lite också innan jag började! Det var en fruktansvärt lugn kväll på Harrys, skönt men uttråkande.
Kom hem runt tre tiden mådde bra och gick och la mig, och efter ca fem minuter fick jag ett meddelande utav Ida att hon hade blivit sjuk, och jag skev tillbaka att jag klarade mig, Somnar ganska fort och vaknar två timmar senare utav att jag måste kräkas.Gjorde det två gånger i morse sen har jag bara sovit i stort sett hela dagen. Och det har inte kommit upp något mer heller. Jätte skönt, och jag hoppas att jag är helt frisk imorn. Tog tempen nu på kvällen och den hade sjunkigt till 37,4 skit skönt!
Ikväll ska jag bara ligga och kolla på film och sova så att jag mår bra imorn, sen hoppas på att det inte kommer upp något mer!

Hajk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0