Helgen

Var rolig,trevllig,katastrof,jobbig. En hel sammanfattning om helgen!

Fredag: var Carro och Marissa här (som vanligt haha) började lite lugnt hemma hos mig, kanske lite för lugnt för det blev ganska segt! Sen körde vi ner till Harrys och där vet jag inte riktigt hur det var, jag hängde inte riktigt med i svängarna verkade det som.Det ända jag märkte var att det var bara massa idioter där. En kille skulle köpa upp hela stället för han tycket det var så dåligt där och det skulle ju säkert bli så betydligt mycket bättre om han ägde det. En annan jävla blatte som skulle börja käfta.Slampa till brud som drog upp tröjan och flächade pattarna rakt framför näsan på oss. Helt sjukt! En jävla mongo som förföljde mig HELA kvällen!! Vart jag än gick så var han alltid där! "Stick för i helvete!!! Vd har jag gjort dig?vad har jag gjort dig?" det var tamefan det enda den jäveln sa! En annan skulle få dåligt självförtoende om jag inte hängde med på efterfest! helvetes jävla idioter till folk som ska vara ute!
På hemvägen blev det iaf joggingtur, spionering och ett jävla halkande som vanligt! Sprang som en tok efter carro och sen låg jag helt plötsligt ute på vägen och det kändes faan som att jag bröt lårbenet och handen värkte som in åt helvete men det syndes ingenting. Sen satt jag och Carro och gömde oss i en trapp och spionerade det var faan as kul! Vi kände oss som riktigta spioner! Väl när vi hade kommit till porten så bestämde vi oss att gå till Staoil och käka. Det var faaan as långt dit! det kändes som att vi gick i flera timmar! Och klockan vart mycket när vi väl var där och det hade jag stor kolla på! eller hur Carrro? hahaha! Sen gick vi hem och la oss och sov.

Lördag: Var skiit seg, det kändes som .söndag hela dagen! Käkade mat med Carro och Morris sen drog jag hem till min Faster och Mats och vi drog sen hem till pappa och Pia. Drack lite och spelade spel, käkade pizza och hade det jätte trevligt. Hem och sova vid ett tiden.

Söndag: sov till halv tolv och skulle åka till landet halv ett för att fira Farmor! Så det vara bara att kuta upp och göra sig iordning. Fick jätte god soppa där, sen gick vi ut i snön och hade snöbollskrig i flera timmar. Snacka om att man var slut när man kom in sen! Så igår sov jag gott.

Måndag: Idag skulle jag göra massor men min mensvärk tog över all min energi och jag har verkligen skiit ont! Men imorn så ska jag gå ner. och då ska jag även träffa Ida och snacka skiit! Det ska bli kul!
Nu tänker jag sätta mig framför tven och dricka jätte gott kaffe!
HAJK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0