Helgen

Och som vanligt så jobbar jag =). Igår så umgicks jag med Morris ett tag på dagen och när hon hade åkte hem så gick jag över till pappa. Vi tog en liten promenad, förbi statt för att kolla och sen så gick vi hem och lagade mat tillsammans. Och riktigt gott blev det! Sen lyssnade vi lite på musik och satt och pratade och senare lets Dance.
Sen bar det av till Harry`s för lite jobb. Kändes lite jobbigt först med tanke på allting men det släppte ganska fort. Det kom ganska mycket folk och alla var fulla och glada. Får hoppas på en lika bra lördagkväll.
Idag så satte jag klockan på elva för att traska ner till Harry`s och möta upp alla andra för att sedan gå till det där som jag aldrig kommer ihåg vad det heter. Men det dom hade för statt idag iaf! Så vi var där och lyssnade med alla andra eskilstuna bor. Sen gick vi och käka lunch tillsammans för att sedan avsluta med gott kaffe på Harry`s och massa skit snack. Det var jätte trevligt. Sen kom min lilla syster och vi cyklade hem till mig och jag brände ut några filmer till henne. Då blev hon glad! Sen var det bara att försöka somna ett litet tag och sen upp och göra sig iordning. Och nu sitter jag mest bara och väntar på att tiden ska gå så jag kan cykla ner någon gång.
Nu ska jag kolla på tv ett tag och sen trampa ner.

Hoppas ni får en lika trevlig lördagkväll som mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0