Helgen!

Jaa nu har jag vart med Morris i hela fyra dagar! Gud jag har inga hjärnceller kvar för att jag skrattat så mycket! man kan fan inte ha roligare!
I fredags så var vi ju i Grön vik det var skit trevligt och mysigt! Sen kom vi hem vid typ tre på lördagen,åkte först till sparre sen etuna! började göra oss iordning och festa! Det var skiit kul!
Carro blev lite för full hos Alex så det blev ingen utgång för henne, vi skickade hem henne! Så jag och Morris traskade ut till Harrys! Proppat med folk så vi drog ganska snabbt så Carro missade iaf inget! Sen gick jag hem,fick sällis men fattade nada! Söndagen var en självklar och klockren bakisdag! Försov mig till min kusins kalas så när jag vaknade fick jag panik och slängde mig upp och klädde på mig kläderna och sprang iväg! Var inte fräch när jag kom fram och det såg dom flesta så fort jag klev innan för dörren! Sen traskade jag hem och Morris kom! Vi käkade kina och annat moff.Somnade ganska tidigt för att jag var så jävla trött!
Idag så sov vi ut och sen ner till banken för att hämta ut mitt id och sen åkte vi och handlade mat! Sen hem lagade snitzel och pommes Svin gott! Sen åkte vi hem till Annika och fikade för att fördröja tiden lite till kl nio när vi skulle gå på bio! Det fick bli I taket lyser stjärnorna eller vad faan den hette! Rolig och sorlig, den var jätte bra!
Och nu är vi hemma! Ska väl ligga här och slappa sen sova!

Du har jävligt fina ögon! vet du varför? för att jag tittar riktigt nära så ser jag min egen spegelbild!
Bästa raggningsrepliken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0