Det var ett jävla ramlande

Min kropp är bördbultat!
Fredags: Skulle dra ut två madrasser från ett rum till ett annat och det var jävligt tungt! Så jag stånkar och bökar med det där och Nunne står på andra sidan utav madrasserna och utan att jag vet om det så lyfter han upp dom och puttar på utan att jag är beredd så jag får madrasserna över mig och landar pladask på golvet med högra höften före. och det gjorde jävligt ont! Och samtidigt så lyckas jag dra ner Marissas byxor hahahahaha
Lördag: Är på fest hemma hos Alex och står och pratar med Carro  som sitter i sängen. Så jag ska sätta mig breve henne men det är bara det att sängen har tagit slut breve henne för hon sitter längst ut på kanten. Men jag såg inte det så jag sätter mig och faller pladask ner på golvet och landar med VÄNSTRA höften före! AS GARV och sen var det bara att ta sig upp igen! 
Söndag: har vart och borstat tänderna och ska gå och dra ner persiennerna (sorry om det är fel stavning) och jag kliver på ett litet hörn utav en filt som ligger på golvet  och det blir halt som faan och jag halkar omkull och faller rakt pladask på golvet med den vänstra höften före IGEN! Faaaan vad ont det gjorde och Marissa hon lägger sig dubbelvikt på golvet och as garvar! hahahaha
Det har vart en kul helg även fast det har gjort ont!

Ikväll/natt blir det att jobba på Nybron =) det ska bli skojjsigt!
Nu ska jag börja med maten,jag och Marissa ska äta lax romsås och potatis MUMS


Kommentarer
Postat av: Carro

mohahhahah hur kan man missa en HEL säng???? bra där GusGus! Bra där Issa! Bra där IssaBonga! ahhaha Brrrrrrrra där! en hel Säng! En HEEEEL SÄNG!!! Du missa den bara så där!!! EN HEL SÄNG!!! MISS!!! Bara sådär! MISS!

2009-02-03 @ 20:16:44
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Carro

mohahhahah hur kan man missa en HEL säng???? bra där GusGus! Bra där Issa! Bra där IssaBonga! ahhaha Brrrrrrrra där! en hel Säng! En HEEEEL SÄNG!!! Du missa den bara så där!!! EN HEL SÄNG!!! MISS!!! Bara sådär! MISS!

2009-02-03 @ 20:22:00
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack! ;) Är allt bra?

2009-02-04 @ 09:02:00
URL: http://linnhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0