Tisdag

Hela morgonen så har mobilen ringt och tjutit, jag tyckte ju faktist att eftersom jag inte kunde sova inatt och gick och la mig väldigt sent så skulle jag få sova ut i lugn och ro. Men nej det tyckte väl inte dom som ringde och väckte mig varje minut ;)
Den första som hörde av sig var min kollega Annica hon ville glatt meddela att hon och jag ska jobba ihop imorn, och det var bara bra för jag hade nästan glömt bort det och då var jag även tvungen att ringa och boka om mitt möte jag hade då på torsdag morgon för jag tror knappast att jag orkar ta mig upp och traska dit.


Idag blir det åka av, sitter nu och  väntar på Morris sen ska vi dra hem och fiixa massa saker. Det ska rensas och slängas och det kommer bli så skönt när man fått bort att skit :)

Nu ska jag ta och käka lite frulle innan hon hör av sig :)

osfkjölsddopjpl


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nejmen titta jag! Ser ut som om jag desperat försöker vara med i syskonskaran.

Jag ba "Issa kom hit, jag vill pussa på dig"

Och du: "eeeh kan någon ta bort token till höger. Hjälp (!)"

2009-12-11 @ 00:53:54
URL: http://www.ukura.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0