Sömnlös natt

Kan verkligen inte sova jag förstår verkligen inte varför?! Sitter och nu och lyssnar på lite musik och får väl se om jag kommer tröttna till!
Helgen har väl vart bra kan inte riktigt minnas vad jag har gjort men det är väl förmodlingen ingenting!
Imorn/idag så ska jag träffa Morris och vi ska fixa med lite saker, väldigt bra!
Sen på onsdag så blir det möte och träffa älsk då han är ledig!
Mamma har haft verkar hela helgen och ska till barnmoskan imorn så får vi se vad dom säger. Jag vill verkligen att det lilla skiten ska komma ut nu så man får mysa med den, men den verkar ju vara lite seg. Men förhoppningvis så får man nog en lillebror i veckan :)

Idag har jag fikat med Denise och det var lika trevligt som vanligt, har haft lika mycket att prata om som för tre dar sen :) Vi kan aldrig sluta säga saker till varandra..


p0oi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0