Min lördag innebär jobb!

Natten vart lång men slutade bra igår. Åkte ner till stan runt halv två och mötte tokstollen som hade vart ute och härjat :) Sen blev det hemgång men dock inte sängen då vi var lite för pratglada och pigga. Så halv åtta imorse somnade vi som två grisar..

Idag ska jag jobba och det ska väl bli skönt att få sysselsätta sig med något.. Rikard jobbar på time så det passar bra och mötas upp efter jobbet för att gå hem och sova och det ser jag fram emot just nu då jag är väldigt trött och seg. Och sen har jag precis fått början till en härlig förkylning. Hostar och är snorig. Hoppas bara att den inte bryter ut ännu mera för jag tycker det här är precis lagom :)

Nu ska jag ta och göra mig iordning :)

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0