22 December

Det innebär att det är två dagar kvar till julafton, en vecka och en dag kvar till min födelsedag och det är Josses födelsedag idag :)

Natten mellan fredag och lördag (18-19) kl 00:50 Så fick vi en liten lillebror som heter Pontus. Det har vart en fruktansvärt lång helg med väntan. Mamma åkte upp redan på Torsdag lunch då vattnet hade gått men allt gick inte riktigt som det skulle. Men nu är alla på bättringsväg och förhoppningsvis så får dom komma hem idag :)

Har fått besked om att jag ska börja  plugga i början av Januari och jag kunde inte bli gladare då jag kämpar som ett djur med att få ett jobb men jag kommer ingen vart. Så nu kommer jag ha något att göra. Kommer väl blir klar om ca fem år, så fem års pluggande är inte dåligt..

snart är december över, den värsta månaden jag vet och det ska bli så otroligt skönt faktist. Fast det här året så jobbar jag ganska mycket och det har jag ju inte gjort tidigare. Jobbar både juldagen och nyår så det ska bli skönt att slippa det. Kommer dock vara TOK mycket att göra på jobbet.
Onsdag den 30 på min födelsedag så ska vi gå ut och fira nyår, vi som jobbar den dagen och det ska bli roligt, Som en liten egen P-fest :)
Sen är det slut på allt och då är det bara att sätta sig med näsan i skolböckerna.

Idag så ska jag hem till Sanna och göra henne julfin men naglar och hår :)
Saknar dom lite faktist så det ska bli mysigt..
Näe nu ska jag gå och väcka karl och se om han vaknar till liv

Puss&Kraam

Kommentarer
Postat av: Hanna

Karl? Vem är Karl??

Och berätta om utbildningen!

2009-12-24 @ 00:33:36
URL: http://www.ukura.blogspot.com/
Postat av: Issa

Men gus du har ju inte bra minne :P det är ju Rikard. Ska gå sjuksköteske utbildningen :)

2009-12-24 @ 10:03:18
Postat av: Anonym

Karln ska det stå :P

2009-12-24 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0